Wednesday, November 28, 2012

Pemandangan

Setelah selesai satu minggu ber-klerkship "Satellite Pharmacy", (walaupunesokadalagitapiiduncare*peace) akhirnya ada masa untuk diluangkan untuk diri sendiri.... Kampus Kubang Kerian USM memang cantik dengan pemandangannya... Semasa berjogging dengan Bee, roomate dan bestfriend ku, ku tak pernah penat dan tak pernah muak melihat langit membiru yang terdapat awan yang lemah lembut, kanak-kanak berlari bermain bola di padang yang hijau bersama bapanya, matahari yang sedang mengundur menandakan siang hampir ke hujungnya.....

Ada suatu pagi saya gatal-gatal mengisi air di tingkat 5 (masa tu, mesin air di tinkgat saya rosak, cis), saya terpegun melihat pemandagan pagi yang sungguh.... sungguh.... cantik~

Gambar yang diambil yang gagal membayangkan "feeling" saya semasa melihatnya

Saya rasa saya akan merindui tempat ini setelah habis klerkship....

End of story ^^

2 comments:

Pha Is said...

rasanya smalam aku mai "sini", pakai template lama lagi.. hari ni, dah tukar..? hehe

Anonymous said...

generic propecia online cipla propecia reviews - propecia results pics